niedziela, 16 lutego 2014

Dobry argument dźwignią reklamy




Nie często mam przyjemność oglądać cokolwiek w Telewizji, robię to raczej sporadycznie ponieważ ta forma mediów pasuje mi ostatnio coraz mniej. Jakież było jednak moje rozbawienie gdy natrafiłem na nową reklamę sieci Plus. Niby nic nowego, znowu trąbią że w cenie jednego Tabletu dostaniemy dwa takie urządzenia, lekka konsternacja i rozbawienie przyszło pod koniec reklamy gdzie dowiadujemy się że internet LTE w PLUS jest szybszy od Neostrady, a zdanie to jest głównym argumentem przemawiającym za wyższością  tego internetu nad konkurencyjną neostradą, nic więcej. Odnoszę wrażenie że Plus ostatnimi czasy cierpi na poważny problem z reklamowaniem swojej sieci, kiedyś gdy współpracowali w kabaretem Mumio każda ich reklama stawała się wręcz memem teraz stać ich co najwyżej na „Jesteś Zwycięzcą” ew porównanie swojej oferty do konkurencji.


1 komentarz:

  1. Plus traci coraz więcej abonentów, jedyna polska sieć komórkowa powoli upada. Kampania reklamowa plusa przeciwko Orange i na odwrót w tej walce zwycięską ręką wychodzi T-Mobile i Play. Więc głównie przez te przepychanki z Orange, Plus traci najwięcej, bo zamiast skupić się na atutach właśnie takich, że to Polkomtel a nie zachodni kapitał to oni walczą z ofertami, których ze względów finansowych będą mieli biedę dogonić.

    OdpowiedzUsuń