środa, 29 stycznia 2014

Deska





Ostatnimi czasy postanowiłem obejrzeć kultowy już serial Twin Peaks, pod koniec drugiego sezonu gdy psychodela serialu zaczęła się udzielać także mi, a tymczasem w internecie natrafiłem na zabawny obrazek związany z serialem. 

Jeżeli oglądaliście to wiecie że jedną z bohaterek byłą kobieta która kurczowo trzymała w dłoniach swój pieniek, który co jakiś czas przemawiał oczywiście do swojej opiekunki która przekazywała jego słowa dalej. Tak, na początku wydaje się to śmieszne, jednak z czasem wydaje się być coraz straszniejsze. I w tu naszła mnie refleksja, skąd znam motyw gadania z kawałkiem drewna… chwila, sekunda… TAK! Kultowa Bajka Ed Edd i Eddy emitowana niegdyś na Cartoon Network .  Ciekawi mnie czy twórcy kreskówki nie wzorowali się po trochu na miasteczku Twin Peaks, mnie to by nie zdziwiło ponieważ w animacji często pojawiają się odniesienia do innych kultowych produkcji.


 A to z kolei nawiązanie do TP w nowej kreskówce Scooby Doo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz