czwartek, 13 marca 2014

PORA NA PRZYGODĘ #1



W tym wpisie nie będę pisał o tej jakże kultowej ostatnimi czasy animacji. Sprawa ma się z goła inaczej, dziś opisze wam moją przygodę a może bardziej przemyślenie.
Dzień zaczął się jak niby nic, wstałem i przypomniałem sobie że muszę udać się do banku bo zapomniałem PINu do karty oraz zadać im kilka pytań odnośnie konta które posiadam. Jako że pogoda za oknem przypomina 101% Wiosnę postanowiłem przejść się pieszo inaczej mówiąc „Z BUTA”. W Oddziale mojego banku siedziała bardzo miła młoda kobieta, szybko rozwialiśmy wszystkie moje wątpliwości odnośnie nowego pinu do karty. Zaproponowano mi także całkiem fajny system płatności kartą na który się zgodziłem. Po wszystkich moich zgodach młoda pracownica chyba myślała że ma styczność z człowiekiem który na wszystko odpowiada „TAK” i zadała mi oto takie pytanie.
-A czy chciałby Pan abym założyła Panu Kartę Kredytową
-Kartę kredytową? Po co mi to (Odpowiedziałem śmiejąc się)
-Bo widzi Pan, nie ma Pan żadnej Historii kredytowej a to może być problem w przyszłości.
-Jaki problem? Przecież to chyba bardziej świadczy o tym że jestem wypłacalny i nie potrzebuję kredytów.
-No ale jakby Pan chciał w przyszłości brać kredyt hipoteczny to musi mieć pan bogatą historię kredytową .
-Moment, czyli: MUSZĘ BRAĆ KREDYTY ŻEBY W PRZYSZŁOŚCI MÓC WZIĄĆ KREDYT?!
-Tak.
Nie ukrywając troszeczkę mnie to rozbroiło, ale z uśmiechem na ustach odpowiedziałem miłej Pani że Karta kredytowa nie jest mi potrzebna, kredytów brać nie zamierzam  Wolę oszczędzać i potem coś kupić a nie męczyć się z ratami.  Zabawne jest też to że za młodu SKO uczyło mnie że tylko oszczędzając możemy sobie pozwolić na przyjemności, teraz mówi mi się tylko że za pomocą kredytu mogę sobie na to pozwolić…

2 komentarze:

  1. Żółwik! Ja tak samo, wolę jeździć Polonezem, ale wiedzieć, że kupiłem go w 100% za swoje pieniądze a nie jeżdżę autem za bankowe. Zanim spłacisz kredyt chociażby na samochód zdążyłbyś odłożyć tyle samo, nie wspominając o oprocentowaniach. A jeśli chodzi o hipotekę - wolę tyrać w Norwegii półtorej roku i wrócić 15kg lżejszy ale w kieszeni będę miał na mieszkanie a może nawet dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy kierowca wie, że awaria samochodu to nie tylko uciążliwość, ale również potencjalne niebezpieczeństwo. Dlatego tak ważne jest, aby mieć zaufaną firmę pomocy drogowej, na którą można liczyć. http://pomocdrogowa.i-poznan.pl/ to firma, która oferuje kompleksowe usługi pomocy drogowej w Poznaniu. Szybkość, efektywność i profesjonalizm to cechy, które wyróżniają tę firmę na tle konkurencji.

    OdpowiedzUsuń